Palouse Brand Logo

Brand Registry pomaga położyć grunt pod sukces Palouse Brand na Amazon

„Nikt nie oferuje nam takiej ochrony jak Brand Registry. Uważam, że to jeden z najlepszych programów, jakie Amazon kiedykolwiek uruchomił”.
Sara Mader
prezeska

Od pól uprawnych po technologię

W rodzinie Sary Mader i jej męża, Kevina, całe pokolenia z dumą podchodziły do produkowanego przez siebie pożywienia. Pod marką Palouse Brand uprawiają między innymi ciecierzycę, soczewicę i pszenicę z użyciem technik bez sztucznej irygacji w regionie Wybrzeża Północno-Zachodniego w Stanach Zjednoczonych.



Głębokie zakorzenienie Sary w rolnictwie połączone z doświadczeniem technologicznym pozwoliły jej realizować wizję zrównoważonych praktyk rolniczych obejmujących całościowy nadzór nad procesem produkcji artykułów spożywczych. Dzięki temu firma Palouse Brand może mieć pewność, że kiedy jej produkty opuszczają zakład, spełniają wyznaczone standardy jakości.



„Miałam silne przeczucie, że konsumentom coraz bardziej zależy na wiedzy, skąd pochodzi ich żywność, i że z tego powodu przemysł spożywczy już niedługo przejdzie okres radykalnych zmian” – mówi Sara.



Marka posiada certyfikowane zakłady uprawy i czyszczenia produktów rolnych stosujące praktyki zrównoważonego rozwoju, a jej zaangażowanie na rzecz środowiska dotyczy również innych aspektów działalności, w tym stosowanych opakowań.



„Chcemy, aby nasz ślad węglowy był jak najmniejszy – wyjaśnia Sara – dlatego sprzedajemy nasze produkty w jutowych, pozbawionych plastiku workach wielokrotnego użytku lub 1,5-kilogramowych, ręcznie szytych workach z bawełny”.



Kiedy wystrzelił w górę popyt na wysokiej jakości, wolne od chemikaliów, niemodyfikowane genetycznie produkty rolne, tak samo poszybowały wyniki sprzedaży produktów Palouse Brand.
Palouse brand image

Rozwijanie marki z Amazon

Palouse Brand wykorzystuje tradycyjne, sprawdzone techniki uprawy. Ale to jednocześnie nowoczesna marka patrząca w przyszłość. Doświadczenie Sary w dziedzinie technologii pomogło jej zrozumieć, że wejście na rynek cyfrowy będzie miało kluczowe znaczenie dla rozwoju marki.



Podczas gdy inne marki żywności z tradycjami nadal niechętnie korzystały z handlu online, Sara zrobiła kolejny krok i zbudowała witrynę internetową, w której marka mogłaby prezentować swoje produkty. Dzięki obecności w Internecie firma mogła przejrzyście pokazać konsumentom, skąd pochodzi ich żywność – i to aż do konkretnego pola, z którego produkt został zebrany, ponieważ oferty produktów zawierały współrzędne GPS.



Kiedy firma weszła do serwisu Amazon, sprzedaż zaczęła znacznie rosnąć, przez co Palouse Brand stanęła na drodze do sukcesu w cyfrowym świecie.



„Zaczęliśmy od Seller Central” – wspomina Sara. „Tam znaleźliśmy wszystkie narzędzia potrzebne nam do prowadzenia działalności. Niedługo potem zaczęliśmy zauważać duże postępy. Nasza sprzedaż zaczęła się podwajać z miesiąca na miesiąc”.



Te pierwsze wyniki zachęciły Palouse Brand, aby włożyć jeszcze więcej wysiłku i zaufania w obecność marki w sklepie Amazon. Inwestycja okazała się tak opłacalna, że Sara stała się jednym z pierwszych użytkowników wielu narzędzi i programów Amazon.



Jak mówi: „Moje podejście polega na tym, że jeśli Amazon wprowadza nowy program, do którego się kwalifikujemy i który może się sprawdzić w przypadku naszej marki, to próbujemy w nim swoich sił. Amazon kładzie szczególny nacisk na zadowolenie klientów, dlatego ufam, że ich programy przyniosą korzyści tak Palouse Brand, jak i naszym klientom”.



Kiedy w 2017 roku Amazon uruchomił Brand Registry jako bezpłatne narzędzie pomagające rozwijać i chronić marki, firma ani chwili nie zastanawiała się nad dołączeniem do programu.
Palouse brand image

Ochrona marki, na którą można liczyć

Rejestracja w Brand Registry sprawiła, że marka Palouse Brand kwalifikowała się do innych programów i narzędzi, które pomagają chronić marki oraz gwarantować rzetelne zdjęcia i informacje na stronach produktów. Gdy Palouse Brand dostarczyła informacje o swojej marce, produktach i własności intelektualnej, natychmiast aktywowane zostały automatyczne zabezpieczenia, które blokują nierzetelne treści i oferty naruszające zasady.



Brand Registry obejmuje również dostęp do zaawansowanego narzędzia Zgłoś naruszenie. Dzięki niemu marki mogą znajdować i zgłaszać oferty podejrzewane o naruszenie praw autorskich, znaków towarowych i patentów. Odkąd Sara zaczęła regularnie korzystać z narzędzia Zgłoś naruszenie, zauważyła znaczny spadek liczby naruszeń.



Zgłaszanie potencjalnych naruszeń do Amazon za pośrednictwem narzędzia Zgłoś naruszenie pomaga doskonalić automatyczne zabezpieczenia chroniące marki na co dzień. Narzędzie okazało się szczególnie przydatne, gdy Sara odkryła, że inny sprzedawca skopiował jej zdjęcia i treści, aby użyć ich w swojej ofercie. Wspomina, jak bardzo była zszokowana: „Nigdy nie myślałam, że ktoś ukradnie zdjęcia, które zrobiłam we własnym studiu fotograficznym i nad którymi pracowałam 20 godzin”.



Dzięki narzędziu „Zgłoś naruszenie” Sara mogła szybko zareagować.



„Dostępne w Brand Registry narzędzie »Zgłoś naruszenie« blokuje nieuczciwych sprzedawców” – tłumaczy. „Nie muszę się nimi dalej zamartwiać. Zgłaszam sprawę i problem zostaje rozwiązany. W ten sposób mogę chronić moją markę i dbać o zadowolenie klientów”.

„Amazon stawia sobie za cel ochronę konsumentów i oferowanie im rzetelnych usług. Jeśli ktoś podrabia produkty naszej marki, serwis się tym zajmuje. Program Brand Registry jest niesamowity. Oferty podróbek znikają z witryny niedługo po zgłoszeniu”.

Sara Mader
prezeska

Brand Registry jako wrota do narzędzi rozwoju marki

Dołączenie do Brand Registry dało też firmie dostęp do ekskluzywnych programów i narzędzi rozwoju marki, takich jak treści A+, reklamy Sponsored Brands czy Brand Analytics. Narzędzia te, dzięki którym marki mogą ulepszać strony produktów, reklamować się i analizować jakość sprzedaży, odegrały kluczową rolę w zwiększeniu widoczności Palouse Brand dla klientów.



„Program Brand Registry dał mi dostęp do treści A+, dzięki którym mogę zaprezentować moją markę tak, jak chcę, by była postrzegana” – mówi Sara. „Kiedy konsument wchodzi na stronę naszego produktu, chcę, aby wiedział, kim jesteśmy i jakie są wartości naszej marki”.



Zdaniem Sary to właśnie treści A+ i Sponsored Brands pomogły Palouse Brand zbudować silniejsze relacje z klientami. Dzięki tym rozwiązaniom mogła pokazać na filmie kombajny zbierające ich pszenicę, ludzi stojących za marką czy sposób produkcji każdego worka żywności trafiającego do klientów.



„Jako sprzedawca chcę zaoferować konsumentom coś naprawdę wyjątkowego” – mówi Sara. „Używam treści A+ i Sponsored Brands przy każdym produkcie sprzedawanym przez nas na Amazon. Uważam, że te możliwości oferowane przez Amazon są siłą, która przyciąga klientów, aby powracali do serwisu i do moich produktów”.
Palouse Brand image

Zbieranie plonów swojej pracy

Minęło 14 lat, odkąd Sara przejęła stery w Palouse Brand, i jej zdaniem przyszłość marki jeszcze nigdy nie wyglądała tak dobrze. Wiele z tego sukcesu przypisuje Amazon.



Programy Amazon umożliwiły Palouse Brand zbudowanie silnej marki, skuteczne chronienie własności intelektualnej i rozwinięcie bazy lojalnych klientów.



Co ważniejsze, sukces marki przełożył się na dobrostan społeczności w miejscu siedziby firmy.

„Kocham Amazon! Jestem jedną z ich największych fanek. Amazon zrobił tak wiele dla naszej rodziny i naszej społeczności. Wielu naszych pracowników otrzymuje jedne z najlepszych świadczeń, co pewnie nie byłoby możliwe, gdybyśmy nie podjęli współpracy z Amazon”.

Sara Mader
prezeska
Palouse Brand Logo
Lokalizacja
Pullman, Waszyngton
Branża
Towary sypkie
Premiera na Amazon
2009 r.
Narzędzia ochrony marki
Brand Registry

Już dziś zacznij korzystać z Brand Registry

© 2024 Amazon.com, Inc. lub podmioty stowarzyszone
Facebook logo
Twitter logo
LinkedIn logo
Tiktok logo
YouTube logo