Tools
Sklep z aplikacjami dla partnerów sprzedaży
Poznaj zatwierdzone przez Amazon oprogramowania innych firm, pomagające w automatyzacji i rozwijaniu działalności oraz w zarządzaniu nią.
Średnio sprzedawcy1 zauważają 10-procentowy wzrost sprzedaży po rozpoczęciu korzystania z aplikacji.
Zaufani partnerzy ds. oprogramowania
Odkryj zaawansowane aplikacje oraz znajdź rozwiązania spełniające Twoje unikalne potrzeby biznesowe — od automatycznych narzędzi do wyceny i dodawania ofert po usługi wysyłkowe i podatkowe. Weryfikujemy wszystkich partnerów ds. oprogramowania i stale monitorujemy ich wyniki, aby zapewnić, że w sklepie dla partnerów sprzedaży oferowane są aplikacje wysokiej jakości. Wiele aplikacji koncentruje się na automatyzacji codziennych zadań, które wcześniej był żmudne i czasochłonne, takich jak analiza produktów, wypełnianie formularzy podatkowych czy tworzenie spersonalizowanych raportów.
Ponad 2500
aplikacji
Ponad 20
krajów
Ponad 1,4 mln
sprzedawców
Poznaj sklep z aplikacjami dla partnerów sprzedaży
Wyszukiwanie
Oszczędzaj czas i wysiłek potrzebne na znalezienie rozwiązania dopasowanego do Twoich potrzeb dzięki funkcjom wyszukiwania i filtrowania.
Odkrywanie
Przeglądaj kolekcje, takie jak polecane, popularne i zyskujące na popularności oraz ostatnio wyświetlane aplikacje.
Filtry
Filtruj według m.in. kategorii, obsługiwanych programów, liczby gwiazdek, języka czy obsługiwanego serwisu.
Selektor waluty
Wybierz walutę, w której chcesz wyświetlać ceny.
Strona szczegółów
Uzyskaj dostęp do informacji, cen, zrzutów ekranów i innych danych, aby ułatwić sobie podjęcie decyzji dotyczących zakupów .
Oceny i recenzje
Przeglądaj oceny i recenzje każdego rozwiązania, aby podejmować świadome decyzje zakupowe .
Średnio sprzedawcy korzystający z aplikacji do publikacji ofert wystawiają swoje produkty o 37%2 szybciej.
Odkrywaj partnerów ds. oprogramowania w coraz większej liczbie kategorii
Publikowanie ofert produktów
- Analiza i wyszukiwanie produktów
- Publikowanie ofert produktów
- Automatyczne dostosowanie cen
Angażowanie klientów
- Opinie i recenzje
- Komunikacja między kupującym a sprzedawcą
Zapasy i wysyłka
- Zarządzanie zapasami i zamówieniami
- Rozwiązania dotyczące wysyłki
Finanse
- Rachunkowość
- Finansowanie i kredyty
- Podatki
- Statystyki i raportowanie
- Rozwiązania w zakresie wypłat
Marketing
- Optymalizacja reklam
- Promocje
Zarządzanie handlem elektronicznym
- Integracja z rozwiązaniami z zakresu handlu elektronicznego
- Integracja z rozwiązaniami z zakresu handlu elektronicznego
- Integratory systemów
Średnio w przypadku sprzedawców korzystających z aplikacji czas do pierwszej sprzedaży po wystawieniu oferty jest o 43%3 krótszy.
Jak korzystać ze sklepu z aplikacjami dla partnerów sprzedaży
Krok 1
Odwiedź stronę główną sklepu z aplikacjami dla partnerów sprzedaży i zaloguj się na swoje konto sprzedawcy.
Krok 2
Przeglądaj lub wyszukuj za pomocą słów kluczowych, aby znaleźć odpowiednie rozwiązania dla swojej działalności. Możesz także przeglądać popularne i polecane aplikacje dostosowane do Ciebie.
Krok 3
Używając filtrów, zawęź wyniki według ceny, oceny w postaci gwiazdek lub innych opcji, aby znaleźć to, czego szukasz.
Krok 4
Przeglądaj wyniki i szybko poznawaj propozycje wartości dzięki krótkim opisom.
Krok 5
Po znalezieniu rozwiązania, które Cię interesuje, odwiedź stronę szczegółów, aby dowiedzieć się więcej.
Krok 6
Odwiedź witrynę partnera ds. oprogramowania, aby uzyskać więcej informacji.
Krok 7
Na koniec autoryzuj aplikację, aby uzyskała dostęp do Twoich danych, klikając przycisk „Autoryzuj teraz” na stronie z informacjami.
Często zadawane pytania
Czy aplikacje integrują się z Seller Central?
Niektóre aplikacje są autonomiczne, a inne integrują się bezpośrednio z Seller Central, ale wszystkie mają dostęp do tych samych danych oferowanych przez usługi sieciowe Marketplace oraz interfejsy Selling Partner API.
W jaki sposób Amazon weryfikuje aplikacje innych firm?
Amazon sprawdza wszystkich partnerów ds. oprogramowania podczas rejestracji i dodawania ofert, a także ciągle monitoruje ich wyniki, aby zapewnić, że aplikacje są zgodne z zasadami Amazon.
Jak mogę uzyskać pomoc techniczną dotyczącą aplikacji zewnętrznej firmy?
Jeśli potrzebujesz pomocy technicznej lub masz jakiekolwiek pytania dotyczące obsługi, skontaktuj się z bezpośrednio z partnerem ds. oprogramowania. Amazon nie jest bezpośrednio zaangażowana w opracowywanie ani sprzedaż zewnętrznych aplikacji. Zachęcamy wszystkich użytkowników oprogramowania partnerów do wystawiania ocen i recenzji w sklepie z aplikacjami dla partnerów sprzedaży.
Jaki jest koszt aplikacji?
Partnerzy ds. oprogramowania ustalają własne ceny. Informacje o cenach są dostępne na stronach ze szczegółami konkretnej aplikacji.
Kto może wystawić recenzję w sklepie z aplikacjami dla partnerów sprzedaży?
Opinię mogą wystawić tylko zweryfikowani użytkownicy aplikacji po pewnym czasie użytkowania.
W jaki sposób obliczane są oceny?
Amazon oblicza oceny w postaci gwiazdek na podstawie samouczącego się modelu zamiast średniej z nieprzetworzonych danych. Model uwzględnia m.in. datę wystawienia oceny, to, czy oceny pochodzą od zweryfikowanych nabywców, a także czynniki określające wiarygodność recenzentów.
Jestem nowym programistą. Jak mogę wystawić swoją ofertę w sklepie z aplikacjami dla partnerów sprzedaży?
Jeśli jesteś programistą i chcesz zostać partnerem ds. oprogramowania, odwiedź stronę developer.amazonservices.com , aby uzyskać więcej informacji.
Sklep z aplikacjami dla partnerów sprzedaży
Poznaj zatwierdzone przez Amazon oprogramowania innych firm, pomagające w automatyzacji i rozwijaniu firmy oraz w zarządzaniu nią.
1 Analiza oparta na sprzedawcach, którzy sprzedają w co najmniej jednym sklepie Amazon na całym świecie za pomocą API, do podobnych sprzedawców, którzy nie używają API
2 Analiza oparta na sprzedawcach, którzy korzystali z aplikacji z listami w porównaniu ze sprzedawcami, którzy korzystali z innych aplikacji w ciągu pierwszych 30 dni
3 Analiza oparta na przypisanych sprzedawcach, którzy mieli średnio 16,4 dni do pierwszej sprzedaży w porównaniu z nieprzypisanymi, którzy mieli średnio 28,9 dni do pierwszej sprzedaży
2 Analiza oparta na sprzedawcach, którzy korzystali z aplikacji z listami w porównaniu ze sprzedawcami, którzy korzystali z innych aplikacji w ciągu pierwszych 30 dni
3 Analiza oparta na przypisanych sprzedawcach, którzy mieli średnio 16,4 dni do pierwszej sprzedaży w porównaniu z nieprzypisanymi, którzy mieli średnio 28,9 dni do pierwszej sprzedaży
© 2024 Amazon.com, Inc. lub podmioty stowarzyszone
W tej witrynie wykorzystujemy pliki cookie i podobne technologie (zwane dalej łącznie „plikami cookie”) w celu świadczenia i ulepszania usług oraz wyświetlania reklam. Szczegółowe informacje dotyczące sposobów wykorzystywania plików cookie przez firmę Amazon dostępne są w Informacji firmy Amazon o plikach cookie.