5 - 6 Październik 2022

wirtualna konferencja

5 - 6 Październik 2022

Amazon Brand Conference

wirtualna konferencja

Konferencja marki Amazon to oficjalna doroczna wirtualna konferencja Amazon EU, oferująca treści i możliwości nawiązywania kontaktów Partnerom Sprzedającym, którzy sprzedają własne marki lub Sprzedawcom zainteresowanym sprzedażą na Amazon.

Konferencja oferuje możliwości wysłuchania przemówień liderów Amazon, wskazówek, jak budować, chronić i zwiększać widoczność swojej marki oraz zapewnia dostęp do sesji networkingowych i spotkań z twórcami narzędzi dedykowanych dla marek.

Chcesz wziąć udział, ale nie zarejestrowałeś jeszcze swojej marki? Tutaj znajdziesz wskazówki dotyczące rejestracji i ochrony marki oraz korzystania z narzędzi marki!

Czego się spodziewać?

2 dni treści i możliwości nawiązywania kontaktów
Ponad 900 minut pogłębiających sesji z pytaniami i odpowiedziami na żywo
Ponad 17 liderów Amazon
15+ sesji z poradami na temat budowania, skalowania i rozwijania marki
6 języków - sesje tłumaczone za pomocą narzędzia AI z języka angielskiego na języki niemiecki, hiszpański, włoski, francuski i polski

Dlaczego warto uczestniczyć?

computer icon with Amazon Smile logo

Buduj

Dowiedz się więcej o narzędziach, korzyściach i zachętach Amazon, które pozwolą Ci budować i rozwijać swoją markę
shipping icon, airplane on top and truck on bottom

Chroń

Dowiedz się więcej o mechanizmach ochrony proaktywnej, aby zapewnić klientom lepsze doświadczenie
shipping icon, airplane on top and truck on bottom

Zwiększaj widoczność

Dowiedz się, jak Twoja marka może docierać do milionów klientów na całym świecie.

Agenda

Aby pobrać agendę PDF, kliknij tutaji
Godzina (CET)
10:00 – 10:55
01: Otwarcie Dzień 1szy
Amazon Brand Conference 2022 – czego mogę się spodziewać w ciągu tych dwóch dni i jak Amazon wspiera mnie w rozwoju mojego biznesu? Otrzymasz odpowiedzi na te pytania i wysłuchasz Markusa Schoeberla, Director Seller Services DE i Erica Broussarda, Vice President International Seller Services, którzy opowiedzą o naszych innowacjach dla marek i ich znaczeniu. Chcesz zrozumieć, w jaki sposób Amazon wspiera Cię w ochronie Twojej marki? Mary Beth Westmoreland, Vice President Brand Protection, opowie Ci więcej o nowych inicjatywach i strategiach oraz o tym, dlaczego ochrona Twojej marki jest tak ważna.
11:00 - 11:45
02: Amazon Flywheel i co oznacza dla właścicieli marek
Rozważasz rozpoczęcie sprzedaży na Amazon, ale nie masz pewności co do korzyści i konfiguracji? Zaczynamy od zera, wyjaśniamy czym jest Amazon fly wheel i co oznacza dla Ciebie jako właściciela marki. Dowiesz się, jak klienci mogą doświadczyć Twojej marki na Amazon i jak różne narzędzia marki mogą Ci w tym pomóc. Porozmawiamy o wspólnych wyzwaniach i sposobach ich pokonania. Ta sesja da Ci podstawową wiedzę, która pomoże Ci w pełni zagłębić się w inne tematy podczas konferencji, od reklamy, przez logistykę, ekspansję po ochronę marki.
11:00 - 11:45
03: 8 taktyk, które możesz wypróbować w Twojej strategii marketingowej na Amazon
Kluczem do rozwoju Twojej marki jest dotarcie do kupujących w najważniejszych dla nich momentach. W tej sesji omówimy 8 zaawansowanych taktyk budowania strategii wykraczającej poza sprzedaż — takiej, która pomoże Ci dotrzeć do nowych klientów i stworzyć trwałe relacje z Twoją marką. Dowiedz się o funkcjonalnościach, których być może (jeszcze) nie używasz, i poznaj praktyczne pomysły do wdrożenia w Twojej strategii marketingowej.
11:50 – 12:35
04: Chroń swoją firmę i klientów dzięki Amazon Brand Protection
Dowiedz się bezpośrednio od innych Marek, jak wykorzystują programy ochrony marki (Amazon Brand Protection), aby chronić swoją firmę i klientów. Dowiedz się, jak szybko zarejestrować Twoją własność intelektualną, uniemożliwić nieetycznym podmiotom korzystanie z Twojej ciężkiej pracy i własności intelektualnej oraz upewnić się, że klienci za każdym razem zobaczą prawidłowe informacje o Twojej marce i otrzymają oryginalne produkty.
11:50 – 12:35
05: Bezproblemowa automatyzacja zaprezentowana przez Linnworks: zasoby Amazon, zarządzanie zamówieniami i nie tylko
Chcesz dowiedzieć się, jak połączyć i zautomatyzować operacje handlowe, aby zachować konkurencyjność i wykorzystać każdą okazję do uzyskania przychodów? Podczas tej sesji Linnworks opowie o tym, jak zautomatyzować zapasy Amazon, zamówienia, realizację i nie tylko.
12:35 – 13:35
Przewa
Zobacz nasze filmy na Wellness Hub, odwiedź Stoiska Informacyjne online, aby porozmawiać na żywo z ekspertami Amazon i sprawdź kanał Seller University, aby uzyskać dostęp do bezpłatnych materiałów szkoleniowych.
13:35 - 14:20
06: Zanim zaczniesz reklamować 101: Sprawdzone sposoby, jak się do tego przygotować
Jeśli interesuje Cię reklama, ale nie wiesz, od czego zacząć, nie przegap okazji, aby dowiedzieć się, jak zacząć, krok po kroku. Ekspert Amazon Ads nauczy Cię podstaw, od konfiguracji konta reklamowego po wzmocnienie stron produktowych, aby zwiększyć ruch i sprzedaż. Zobaczysz jak zastosować rekomendacje w praktyce za pomocą fikcyjnej marki Greenpot. Na praktycznym przykładzie dowiesz się, w jaki sposób reklamodawca może wykorzystać rozwiązania samoobsługowe i funkcje marketingowe (takie jak treści A+), aby jego produkty jeszcze lepiej docierały do klientów.
14:25 - 15:10
07: Ekspansja w UE i zagranicą - jak stać się globalną marką z Amazon
Każdy powinien zaprezentować swoją markę na całym świecie! Pytasz dlaczego i jak? Dołącz do tej sesji, aby poznać doświadczenia odnoszących sukcesy globalnych sprzedawców. Dowiesz się, dlaczego powinieneś rozwijać się globalnie i poznasz strategie, które możesz zastosować. Ponadto dowiesz się, jak poradzić sobie z wyzwaniami, które mogą się pojawić i jak uniknąć typowych pułapek. Ta sesja pomoże Ci pozbyć się niepewności i pokaże Ci, jak łatwo stać się globalną marką z Amazon.
15:20 - 16:05
08: Optymalizacja biznesu za pomocą programów sprzedaży i możliwości rozwoju
Dowiedz się, jak zoptymalizować swoją firmę za pomocą narzędzi rozwoju, oferujących rekomendacje w zakresie programu i produktu. Narzędzia te nie tylko umożliwią Ci rozwój Twojej firmy, ale także pomogą w ustaleniu priorytetów działań w Seller Central (Panelu Sprzedawcy). Ścieżka „Poznaj programy sprzedaży” (Explore Selling Programs) dostarczy wiedzę na temat programów Amazon najlepiej dobranych do wspierania rozwoju Twojej firmy, natomiast ścieżka "Możliwości Rozwoju" (Growth Opportunities) to praktyczne zalecenia na poziomie produktu, które dadzą Ci bardziej szczegółowy wgląd w optymalizację portfolio. Podczas tej sesji dowiesz się, gdzie znaleźć te narzędzia i jak najlepiej wykorzystać je do rozwoju firmy.
15:20 - 15:50
09: Uzyskaj wysokiej jakości recenzje klientów dzięki Amazon Vine
Vine pomaga markom w walce ze spowolnionym startem sprzedaży, zapewniając wysokiej jakości recenzje nowych lub wolno rotujących produktów. Vine zaprasza recenzentów, którzy wykazali się wysokimi standardami w pisaniu wiarygodnych recenzji, są bezstronni i dzielą się swoją prawdziwą opinią na temat produktu, aby pomóc innym klientom w podejmowaniu świadomych decyzji zakupowych. Dzięki Vine marki mogą otrzymywać recenzje jeszcze przed otrzymaniem pierwszego zamówienia organicznego, jednocześnie budując zaufanie klientów i zwiększając sprzedaż aż do 19%.
16:15 - 17:00
10: Tworzenie jakościowych stron produktu za pomocą narzędzi marki
Posiadanie wysokiej jakości stron produktowych zapewnia bogatsze doświadczenie zakupowe, lepsze zaangażowanie klientów i większą sprzedaż. Treści A+ umożliwiają markom prezentowanie swojej unikalnej historii marki i dokładne opisanie właściwości produktu przy użyciu pięknych, wciągających zasobów. Manage Experiments (MYE) umożliwia markom przeprowadzanie testów A/B, w celu optymalizacji tytułów, obrazów i treści A+ na stronach produktowych. Ogłaszamy wprowadzenie treści A+ Premium z nowymi funkcjami, które mogą zwiększyć sprzedaż nawet o 20%: wideo, interaktywny hotspot, karuzela obrazów i ulepszone moduły tabeli porównawczej. Wprowadzamy możliwość efektywnego testowania A/B w podpunktach i opisach, co może jeszcze bardziej zwiększyć sprzedaż nawet o 25% dzięki MYE. Dzięki tej sesji dowiesz się, jak uzyskać dostęp do Premium A+ i MYE, jak wygląda jakość treści A+ oraz jak testować i optymalizować swoje treści.
16:15 - 17:00
11: Optymalizacja i maksymalizacja zasobów FBA
Dowiedz się, jak korzystać z narzędzi Amazon, aby utrzymać prawidłowy poziom zapasów, zaoferować najszybszą dostawę do klientów i zwiększyć konwersję. Wyeliminuj ryzyko związane z zarządzaniem zapasami, uzupełniając zapasy w odpowiedniej ilości, unikając nadwyżek i korzystając z funkcji automatycznego odzyskiwania wartości, aby zmaksymalizować zwrot z inwestycji.
Aby pobrać agendę PDF, kliknij tutaji
Godzina (CET)
10:00 – 10:55
12: Otwarcie Dzień 2gi
Dołącz do Giovanniego Soltoggio, Head of Seller Services, który opowiada o najważniejszych wydarzeniach pierwszego dnia Amazon Brand Conference. Podczas rozmowy między Ryanem Frankiem, Director of Seller Services Spain, a Xavierem Flamandem, Vicepresident of Seller Services Europe, dowiesz się, w jaki sposób wspieramy małe i średnie przedsiębiorstwa (MŚP). Dowiedz się o naszych innowacjach i inicjatywach, które prowadzimy, aby przyspieszyć rozwój Twojej firmy. Jedną z takich inicjatyw jest „Made in Italy”. Anna Bortolussi, General Manager, EU Selling Partner Self Service Registration przeprowadzi roznomwę z partnerem sprzedażowym w ramach tego programu. Na zakończenie posłuchaj Andrea Di Carlo Deputy Executive Director of the EUIPO, który opisze inicjatywy EUIPO wspierające unijne MŚP poprzez ochronę ich praw własności intelektualnej.
11:00 - 11:45
13: Zachęty i narzędzia, które pomogą Ci rozpocząć i rozwijać działalność poprzez realizację przez Amazon (FBA)
Rozpoczęcie nowej działalności FBA lub rozwój istniejącej firmy może być wyzwaniem. Przedstawimy Ci zachęty i narzędzia dostępne na FBA, które pomogą Ci obniżyć koszty i właściwie planować zapasy. Dowiesz się więcej o programach, które pomogą Ci wprowadzić nowe produkty z mniejszym ryzykiem, zaoszczędzić na kosztach magazynowania i wysyłki a także pomogą Ci wybrać odpowiednie produkty do dalszego rozwoju katalogu.
11:00 - 11:45
14: Współpracuj z konsultantem Amazon Marketplace, aby rozwijać swój biznes
Ucz się od liderów AMPS o dwóch programach i) STARTER i ii) Call 360. Posłuchaj dwóch konsultantów Marketplace, którzy opowiedzą o tym, jak wygląda ich zwykły dzień, jak doradzają swoim klientom, aby poprawić ich wyniki. W dalszej części sesji dwóch Partnerów Sprzedaży będzie opowiadać o tym, w jaki sposób program pomógł im rozwinąć markę i wyniki na Amazon.
11:50 – 12:20
15: Uruchom swój innowacyjny startup lub małą markę z Amazon Launchpad
Dowiedz się, jak Amazon Launchpad wspiera start-upy i przedsiębiorców we wprowadzaniu i zwiększaniu sprzedaży unikalnych, innowacyjnych lub zrównoważonych produktów, oferując najlepsze narzędzia i korzyści. Posłuchaj prezentacji o markach Amazon Launchpad i czerp inspirację od przedsiębiorców, którzy wzięli udział w programie i udostępnili swoje innowacyjne produkty milionom klientów Amazon!
11:50 – 12:20
16: Wykorzystanie wideo do modernizacji firmy na Amazon Amazon
Amazon Live Shoppable Videos to szybko rozwijająca się firma, która umożliwia klientom znalezienie inspiracji, informacji, rozrywki i społeczności za pośrednictwem filmów wideo w dowolnym momencie ich podróży zakupowej. Kupujący na całym świecie coraz częściej wykorzystują filmy do odkrywania i analizowania produktów oraz podejmowania bardziej świadomych decyzji zakupowych, nawiązywania kontaktu z twórcami i społecznościami, którym ufają. Współpracujemy z różnymi twórcami, od partnerów handlowych, wydawców i influencerów, po autorów i kupujących, aby umożliwić im dotarcie do nowych odbiorców. Chcemy, aby nasza biblioteka treści video była najlepsza na świecie.
12:20 – 13:20
Przewa
Zobacz nasze filmy na Wellness Hub, odwiedź Stoiska Informacyjne online, aby porozmawiać na żywo z ekspertami Amazon i sprawdź kanał Seller University, aby uzyskać dostęp do bezpłatnych materiałów szkoleniowych.
13:20 - 14:05
17: Uzyskaj prawa własności intelektualnej szybko i niewielkim kosztem lub bez żadnych kosztów dzięki IP Accelerator i funduszowi EUIPO dla MŚP
W tej sesji porozmawiamy o Amazon IP Accelerator, programie opracowanym przez Amazon w celu zapewnienia szybszego i łatwiejszego dostępu do praw własności intelektualnej, zawsze w dobrej cenie, a także o bezpłatnych usługach i wsparciu finansowym dla unijnych MŚP realizowanych przez EUIPO.
13:20 - 14:05
18: Podnieś poprzeczkę dla wizualizacji swojej marki dzięki Amazon creative services
Dzięki Amazon creative services możesz wyszukiwać, porównywać i rezerwować zasoby kreatywne bezpośrednio u zaufanych dostawców usług w panelu reklamowym. Podczas tej sesji nasz ekspert produktu, Olga Vilas Sanz, Creative Suite Marketing Manager Amazon Ads, pokaże Ci, o co w tym wszystkim chodzi i podczas demonstracji na żywo pokaże Ci jak działa usługa. Dowiesz się, jak znaleźć dostawcę, który najlepiej odpowiada Twoim potrzebom dzięki wyszukiwaniu, filtrowaniu, recenzjom i próbkom. Nasz prelegent omówi również znaczenie posiadania materiałów o wysokiej jakości oraz sposób wykorzystania Amazon creative services w reklamach sponsorowanych i Sklepach, dla osiągnięcia pełnego sukcesu.
14:15 - 15:00
19: Dowiedz się bezpośrednio od Partnera Sprzedaży Davida Hellarda, jak z powodzeniem sprzedaje swoją markę Caffeine Bullet na Amazon
Głęboko wierzymy w to, że możecie się od siebie uczyć i jak najlepiej wykorzystać tę europejską społeczność marek. Na tę sesję zaprosiliśmy odnoszącą sukcesy markę sprzedającą na Amazon, abyście mogli poznać ich doświadczenia i wskazówki oraz zainspirować się od innych Sprzedawców, którzy znaleźli już swój przepis na rozwój.
15:10 - 15:55
20: Sprzedawaj w całej Europie dzięki Realizacji przez Amazon (Fulfillment by Amazon)
Amazon oferuje kilka programów umożliwiających rozwój firmy w Europie. W tej sesji przeprowadzimy Cię przez niektóre inicjatywy, które pomogą Ci obniżyć opłaty za realizację i szybciej dostarczać produkty Twoim klientom.
16:00 - 16:45
21: Analityka dla Marek: strategiczne panele wyszukiwania dla Twojego biznesu
Panele nawigacyjne Katalog Wyszukiwania (Search Catalogue) oraz Wydajność Zapytań (Query Performance) udostępniają więcej danych i dokładniejsze metryki wydajności wyszukiwania pomagając w wyborze strategii. W tym roku ogłaszamy również uruchomienie funkcji pobierania oraz funkcji panelu Szczegóły Zapytań (Query Details Dashboard), aby pomóc Właścicielom Marek w podejmowaniu szybszych decyzji przy wykorzystaniu pełni potencjału danych o ruchu. Ta sesja pozwoli Ci lepiej rozumieć swoje wyniki dzięki łatwo dostępnym metrykom skuteczności wyszukiwania. To pomoże Ci podejmować decyzje taktyczne i strategiczne dla Twojej firmy.
16:45 - 17:00
22: Podsumowanie Amazon Brand Conference
Ta sesja zamyka oficjalną Amazon Brand Conference i podsumowuje kluczowe wnioski z ostatnich dwóch dni.

Skontaktuj się z nami

W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących konferencji skontaktuj się z nami pod adresem brand-conference@amazon.com

FAQs

1. Kto powinien wziąć udział w konferencji Amazon Brand Conference?
Zarówno obecni partnerzy sprzedający na Amazon oraz wszyscy zainteresowani handlem elektronicznym, ale nie sprzedający obecnie na Amazon, mogą uczestniczyć wirtualnie za darmo
2. Gdzie odbędzie się konferencja?
Konferencja jest wydarzeniem wirtualnym. Nie musisz podróżować do konkretnej lokalizacji. Możesz wziąć udział, łącząc się przez komputer, urządzenie mobilne lub tablet.
3. Czy muszę pobrać lub zainstalować specjalne oprogramowanie, aby móc wziąć udział w tym wirtualnym wydarzeniu?
Nie musisz pobierać ani instalować żadnego oprogramowania, aby wziąć udział. Wszystko, czego potrzebujesz, to urządzenie i połączenie z Internetem.
4. Jak uzyskać dostęp do konferencji w dniu wydarzenia?
Zaloguj się przy użyciu nazwy użytkownika i hasła ustawionego podczas rejestracji.
5. Czy będę mógł wynieść dokumenty lub pliki z wirtualnego wydarzenia?
Tak, będziesz mógł pobierać dokumenty i pliki bezpośrednio z platformy eventowej.
6. Czy mogę zaprosić moich kolegów z pracy i znajomych do udziału w wirtualnym wydarzeniu?
Oczywiście. Możesz zapraszać innych, którzy chcą skorzystać z udziału w tym bezpłatnym wydarzeniu. To proste, udostępnij link do tej strony, a Twoi znajomi będą mogli się sami zarejestrować w dogodnym dla siebie czasie.

5 - 6 Październik 2022

wirtualna konferencja

© 2022 Amazon.com, Inc. lub podmioty stowarzyszone
0