SPRZEDAŻ GLOBALNA

Rozszerz działalność na Japonię

Już sprzedajesz w serwisie Amazon W Europie?
Pierwszy raz w Amazon?

Stań się częścią trzeciej co do wielkości gospodarki na świecie

71% kupujących w Japonii robi zakupy online. Są przyzwyczajeni do szybkiej i wygodnej dostawy, a program realizacji zamówień przez Amazon może pomóc Ci spełnić ich oczekiwania.
NASI PARTNERZY SPRZEDAŻY:
Taki rodzaj dywersyfikacji, swego rodzaju druga szansa, jaką dostaje każdy produkt dzięki wprowadzeniu na rynek japoński, to coś naprawdę cennego.
Bernie ThompsonZałożyciel, Plugable Technologies
Stack of six Amazon boxes ready to ship
PORADNIK

Rozpoczęcie sprzedaży w japońskim sklepie Amazon

Niezależnie od tego, czy dopiero wchodzisz w sprzedaż globalną czy masz już doświadczenie w eksporcie, Amazon upraszcza i ułatwia międzynarodową sprzedaż. Podobnie jak w Stanach Zjednoczonych, w Japonii możesz utworzyć konto Seller Central. Rozpocznij w kilku prostych krokach.

Krok 1.

Zdecyduj, co chcesz sprzedawać
Poznaj regulacje i przepisy podatkowe wymagane do sprzedaży produktów i upewnij się, że sprzedając w Japonii, robisz to zgodnie z miejscowym prawem. Poznaj wymagania dotyczące kategorii i przejrzyj listę zalecanych produktów dla każdej (wymagane jest zalogowanie się na konto partnera sprzedaży w serwisie Amazon.co.jp). Zewnętrzni dostawcy usług mogą również udzielić wsparcia w zakresie zgodności z przepisami, wysyłki międzynarodowej i podatków.

Krok 2

Rejestracja i publikowanie ofert
Skorzystaj z zaawansowanych narzędzi Amazon do zarządzania swoimi kontami partnera sprzedaży. Możesz połączyć swoje konta z Ameryki Północnej lub Europy z kontem w Japonii, przeglądać sprzedaż globalnie na jednej stronie i synchronizować swoje oferty. Dowiedz się więcej o procesie przeglądu i weryfikacji dokumentów po założeniu konta w Japonii.

Krok 3.

Wysyłka i realizacja
Dostawy tego samego i następnego dnia są powszechne w Japonii.
Dowiedz się, co wiąże się z wysyłką do Japonii i realizacją zamówień w tym kraju; m.in. na temat kosztów, terminów i wymagań. Amazon posiada sieć wiodących międzynarodowych ekspertów ds. wysyłki i logistyki, którzy oferują specjalne zniżki dla sprzedawców Amazon wchodzących na rynek japoński.

Krok 4.

Zarządzaj swoją firmą
Wykorzystaj narzędzia Amazon, takie jak Podsumowanie sprzedaży globalnej, Kalkulator walut Amazon, Produkty sponsorowane i oferty błyskawiczne, aby uruchomić swoją działalność w Japonii.

Webinary dotyczące wchodzenia na japoński rynek

Obejrzyj nasze webinary, aby dowiedzieć się, jak wejść na rynek japoński

Często zadawane pytania

Poznaj odpowiedzi na często zadawane pytania dotyczące sprzedaży w Japonii.

Przegląd

Czy mogę umieścić swoje produkty we wszystkich kategoriach Amazon?
Umieszczenie określonych produktów w niektórych kategoriach może wymagać wcześniejszego zatwierdzenia. Zobacz kategorie wymagające zatwierdzenia.
Jakiego rodzaju produktów nie można oferować na Amazon.co.jp?
Ofert niektórych produktów nie można publikować ze względu na ograniczenia prawne, regulacje (np. leki na receptę) lub zasady Amazon (np. niestosowne zdjęcia). Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z listą produktów zabronionych.
Czy zapewniacie ochronę przed oszustwami?
Tak. Ochrona przed oszustwami płatniczymi firmy Amazon pomaga wyeliminować nieuczciwe zamówienia na Twoje produkty.
Jak utworzyć nowe konto?
Rejestracja samoobsługowa rozpoczyna się po kliknięciu u góry tej strony przycisku sprzedaży profesjonalnej lub indywidualnej.

Przed rozpoczęciem procesu rejestracji samoobsługowej upewnij się, że masz pod ręką następujące informacje:
  • Nazwa Twojej firmy, adres i dane kontaktowe
  • Japońskie tłumaczenia Twoich ofert produktów
  • Poprawny adres e-mail
  • Ważna karta kredytowa
Czy tłumaczenia są obsługiwane?
Amazon posiada listę polecanych biur tłumaczeń, z których możesz skorzystać za pośrednictwem Sieci usługodawców.

Cennik

Ile kosztuje sprzedaż w serwisie Amazon.co.jp?
Amazon oferuje dwa plany sprzedaży. Plan Profesjonalny dostępny jest za miesięczną opłatą abonamentową w wysokości 4 900 JPY plus opłaty za polecenie przedmiotu uzależnione od kategorii. Niektóre kategorie są dostępne tylko dla Sprzedawców profesjonalnych i tylko oni mogą dodawać nowe produkty do katalogu Amazon.

Jeśli planujesz sprzedawać mniej niż 50 przedmiotów miesięcznie, najlepszą opcją może być dla Ciebie plan Indywidualny. Nie wiąże się on z miesięczną opłatą abonamentową. Zamiast tego osoby fizyczne płacą 100 JPY za sprzedany przedmiot plus opłaty za polecenie uzależnione od kategorii. Dodatkowe opłaty w przypadku korzystania z usługi Realizacji przez Amazon (FBA) są naliczane za odbiór, pakowanie, wysyłkę i świadczenie obsługi klienta dla Twoich produktów. Dowiedz się więcej o cenach FBA.
Kiedy zacznę płacić miesięczną opłatę abonamentową?
Miesięczna opłata abonamentowa dotyczy tylko Profesjonalnych kont sprzedaży i jest naliczana natychmiast po zakończeniu procesu rejestracji.

Sprzedawaj swoje przedmioty

Jak zarządzać kontem sprzedaży?
Użyj panelu Seller Central, by zarządzać kontem sprzedawcy. Możesz dodawać tu informacje o produktach, realizować zamówienia, aktualizować stan zapasów i zarządzać płatnościami, korzystając z jednej z wielu dostępnych opcji językowych.
Jak dodać nowe produkty?
W panelu Seller Central przejdź do rozwijanej listy Zapasy - Zarządzaj zapasami i wybierz „Dodaj produkt”.
  • Użyj przycisku Sprzedaj na Amazon na stronach produktów Amazon.
  • Użyj funkcji Dodaj produkt w panelu Seler Central, aby utworzyć pojedyncza ofertę produktu.
  • Możesz skorzystać z plików przygotowanych w programie Excel do tworzenia wielu ofert równocześnie (tylko w planie Profesjonalnym).
  • Możesz skorzystać z usługi Amazon Marketplace Web Service do zbiorczego przesyłania ofert i pobierania zbiorczych raportów (tylko w planie Profesjonalnym).
Skąd będę wiedzieć, kiedy dokonam sprzedaży?
Po otrzymaniu zamówienia otrzymasz powiadomienie od serwisu Amazon za pośrednictwem wiadomości e-mail lub SMS. Na górze strony głównej sprzedawcy znajdziesz również zarządzanie zamówieniami.
Ile kosztuje wysłanie przedmiotów, które sprzedaję?
Jeśli realizujesz zamówienia samodzielnie, stawki wysyłki Amazon mają zastosowanie do produktów multimedialnych (książek, muzyki, filmów i DVD) oferowanych przez Sprzedawców profesjonalnych oraz do wszystkich produktów oferowanych przez Sprzedawców indywidualnych. Amazon pobiera opłaty za wysyłkę w oparciu o kategorię produktu i wybraną przez klienta usługę wysyłkową, a następnie przekazuje Ci tę kwotę w postaci zwrotu za wysyłkę. W przypadku produktów, których zamówienia firma Amazon realizuje za Ciebie, oprócz opłat za sprzedaż w serwisie Amazon, naliczane są opłaty za realizację zamówień, przechowywanie i usługi opcjonalne.
© 2022 Amazon.com, Inc. lub podmioty stowarzyszone