Tools

Sklep z aplikacjami dla partnerów sprzedaży

Poznaj zatwierdzone przez Amazon oprogramowania innych firm, pomagające w automatyzacji i rozwijaniu działalności oraz w zarządzaniu nią.
Marketplace Appstore and SPN video preview
Średnio sprzedawcy1 zauważają 10-procentowy wzrost sprzedaży po rozpoczęciu korzystania z aplikacji.

Zaufani partnerzy ds. oprogramowania

Odkryj zaawansowane aplikacje oraz znajdź rozwiązania spełniające Twoje unikalne potrzeby biznesowe — od automatycznych narzędzi do wyceny i dodawania ofert po usługi wysyłkowe i podatkowe. Weryfikujemy wszystkich partnerów ds. oprogramowania i stale monitorujemy ich wyniki, aby zapewnić, że w sklepie dla partnerów sprzedaży oferowane są aplikacje wysokiej jakości. Wiele aplikacji koncentruje się na automatyzacji codziennych zadań, które wcześniej był żmudne i czasochłonne, takich jak analiza produktów, wypełnianie formularzy podatkowych czy tworzenie spersonalizowanych raportów.

Ponad 2500

aplikacji

Ponad 20

krajów

Ponad 1,4 mln

sprzedawców

Poznaj sklep z aplikacjami dla partnerów sprzedaży

Icon: a hand holding a floating dollar sign

Wyszukiwanie

Oszczędzaj czas i wysiłek potrzebne na znalezienie rozwiązania dopasowanego do Twoich potrzeb dzięki funkcjom wyszukiwania i filtrowania.
Icon: stage lights illuminating as a spot light

Odkrywanie

Przeglądaj kolekcje, takie jak polecane, popularne i zyskujące na popularności oraz ostatnio wyświetlane aplikacje.
Icon: a rectangle with 3 sliding adjustments

Filtry

Filtruj według m.in. kategorii, obsługiwanych programów, liczby gwiazdek, języka czy obsługiwanego serwisu.
Icon: a circle with starburst lines, a dollar sign inside, and cursor hovering over it

Selektor waluty

Wybierz walutę, w której chcesz wyświetlać ceny.
Icon: a computer monitor with pie chart and graphs

Strona szczegółów

Uzyskaj dostęp do informacji, cen, zrzutów ekranów i innych danych, aby ułatwić sobie podjęcie decyzji dotyczących zakupów .
Icon: a star with lines coming off of it

Oceny i recenzje

Przeglądaj oceny i recenzje każdego rozwiązania, aby podejmować świadome decyzje zakupowe .
Średnio sprzedawcy korzystający z aplikacji do publikacji ofert wystawiają swoje produkty o 37%2 szybciej.

Odkrywaj partnerów ds. oprogramowania w coraz większej liczbie kategorii

Publikowanie ofert produktów

  • Analiza i wyszukiwanie produktów
  • Publikowanie ofert produktów
  • Automatyczne dostosowanie cen

Angażowanie klientów

  • Opinie i recenzje
  • Komunikacja między kupującym a sprzedawcą

Zapasy i wysyłka

  • Zarządzanie zapasami i zamówieniami
  • Rozwiązania dotyczące wysyłki

Finanse

  • Rachunkowość
  • Finansowanie i kredyty
  • Podatki
  • Statystyki i raportowanie
  • Rozwiązania w zakresie wypłat

Marketing

  • Optymalizacja reklam
  • Promocje

Zarządzanie handlem elektronicznym

  • Integracja z rozwiązaniami z zakresu handlu elektronicznego
  • Integracja z rozwiązaniami z zakresu handlu elektronicznego
  • Integratory systemów
Średnio w przypadku sprzedawców korzystających z aplikacji czas do pierwszej sprzedaży po wystawieniu oferty jest o 43%3 krótszy.

Jak korzystać ze sklepu z aplikacjami dla partnerów sprzedaży

Krok 1

Odwiedź stronę główną sklepu z aplikacjami dla partnerów sprzedaży i zaloguj się na swoje konto sprzedawcy.

Krok 2

Przeglądaj lub wyszukuj za pomocą słów kluczowych, aby znaleźć odpowiednie rozwiązania dla swojej działalności. Możesz także przeglądać popularne i polecane aplikacje dostosowane do Ciebie.

Krok 3

Używając filtrów, zawęź wyniki według ceny, oceny w postaci gwiazdek lub innych opcji, aby znaleźć to, czego szukasz.

Krok 4

Przeglądaj wyniki i szybko poznawaj propozycje wartości dzięki krótkim opisom.

Krok 5

Po znalezieniu rozwiązania, które Cię interesuje, odwiedź stronę szczegółów, aby dowiedzieć się więcej.

Krok 6

Odwiedź witrynę partnera ds. oprogramowania, aby uzyskać więcej informacji.

Krok 7

Na koniec autoryzuj aplikację, aby uzyskała dostęp do Twoich danych, klikając przycisk „Autoryzuj teraz” na stronie z informacjami.

Często zadawane pytania

Czy aplikacje integrują się z Seller Central?
Niektóre aplikacje są autonomiczne, a inne integrują się bezpośrednio z Seller Central, ale wszystkie mają dostęp do tych samych danych oferowanych przez usługi sieciowe Marketplace oraz interfejsy Selling Partner API.
W jaki sposób Amazon weryfikuje aplikacje innych firm?
Amazon sprawdza wszystkich partnerów ds. oprogramowania podczas rejestracji i dodawania ofert, a także ciągle monitoruje ich wyniki, aby zapewnić, że aplikacje są zgodne z zasadami Amazon.
Jak mogę uzyskać pomoc techniczną dotyczącą aplikacji zewnętrznej firmy?
Jeśli potrzebujesz pomocy technicznej lub masz jakiekolwiek pytania dotyczące obsługi, skontaktuj się z bezpośrednio z partnerem ds. oprogramowania. Amazon nie jest bezpośrednio zaangażowana w opracowywanie ani sprzedaż zewnętrznych aplikacji. Zachęcamy wszystkich użytkowników oprogramowania partnerów do wystawiania ocen i recenzji w sklepie z aplikacjami dla partnerów sprzedaży.
Jaki jest koszt aplikacji?
Partnerzy ds. oprogramowania ustalają własne ceny. Informacje o cenach są dostępne na stronach ze szczegółami konkretnej aplikacji.
Kto może wystawić recenzję w sklepie z aplikacjami dla partnerów sprzedaży?
Opinię mogą wystawić tylko zweryfikowani użytkownicy aplikacji po pewnym czasie użytkowania.
W jaki sposób obliczane są oceny?
Amazon oblicza oceny w postaci gwiazdek na podstawie samouczącego się modelu zamiast średniej z nieprzetworzonych danych. Model uwzględnia m.in. datę wystawienia oceny, to, czy oceny pochodzą od zweryfikowanych nabywców, a także czynniki określające wiarygodność recenzentów.
Jestem nowym programistą. Jak mogę wystawić swoją ofertę w sklepie z aplikacjami dla partnerów sprzedaży?
Jeśli jesteś programistą i chcesz zostać partnerem ds. oprogramowania, odwiedź stronę developer.amazonservices.com , aby uzyskać więcej informacji.

Sklep z aplikacjami dla partnerów sprzedaży

Poznaj zatwierdzone przez Amazon oprogramowania innych firm, pomagające w automatyzacji i rozwijaniu firmy oraz w zarządzaniu nią.
1 Analiza oparta na sprzedawcach, którzy sprzedają w co najmniej jednym sklepie Amazon na całym świecie za pomocą API, do podobnych sprzedawców, którzy nie używają API
2 Analiza oparta na sprzedawcach, którzy korzystali z aplikacji z listami w porównaniu ze sprzedawcami, którzy korzystali z innych aplikacji w ciągu pierwszych 30 dni
3 Analiza oparta na przypisanych sprzedawcach, którzy mieli średnio 16,4 dni do pierwszej sprzedaży w porównaniu z nieprzypisanymi, którzy mieli średnio 28,9 dni do pierwszej sprzedaży
© 2024 Amazon.com, Inc. lub podmioty stowarzyszone
Facebook logo
Twitter logo
LinkedIn logo
Tiktok logo
YouTube logo