Sprzedawaj więcej dzięki Przewodnikowi dla nowych sprzedawców
Sprzedawcy, którzy skorzystają z usług dostępnych w ramach Przewodnika dla nowych sprzedawców, mogą otrzymać ponad 200 000 zł w ramach programu zachęt dla nowych sprzedawców
Zwrot w wysokości do 10% ze sprzedaży markowych produktów, aż do uzyskania wartości bonusu w wysokości 190 000 zł.
165 91 zł (bez VAT) miesięcznie + opłaty za sprzedaż
Czym jest Przewodnik dla nowych sprzedawców?
Szybkość ma znaczenie — a dla sprzedawców Amazon pierwsze 90 dni jest szczególnie ważne. Właśnie dlatego opracowaliśmy Przewodnik dla nowych sprzedawców. Jest to zestaw usług związanych z marką, logistyką, wyceną i promocjami, które są oparte na analizie danych i zaprojektowane, by pomóc nowym sprzedawcom w rozwoju.
Sprzedawcy, którzy skorzystają z usług dostępnych w ramach Przewodnika dla nowych sprzedawców, mogą otrzymać ponad 200 000 zł w ramach programu zachęt dla nowych sprzedawców
Brand Registry
- 10% zwrotu od pierwszych 190 000 zł ze sprzedaży markowych produktów, a następnie 5% zwrotu przez pierwszy rok, aż do osiągnięcia 3 840 000 zł ze sprzedaży kwalifikujących się, markowych
produktów (do 200 000 zł wartości bonusu)
Przewodnik dla nowych sprzedawców ułatwi również Twój rozwój w sklepach Amazon w całej Europie.
Uruchom nowe sklepy w Europie za pomocą kilku kliknięć dzięki naszemu nowemu narzędziu — Akceleratorowi Ekspansji w Europie.
Zasada jest prosta: Zacznij od zarejestrowania profesjonalnego konta sprzedawcy.
Uruchom nowe sklepy w Europie za pomocą kilku kliknięć dzięki naszemu nowemu narzędziu — Akceleratorowi Ekspansji w Europie.
Zasada jest prosta: Zacznij od zarejestrowania profesjonalnego konta sprzedawcy.
Profesjonalni sprzedawcy mogą:
ustawiać dynamiczne ceny za pomocą funkcji automatycznego ustalania cen
tworzyć reklamy produktów sponsorowanych
zarejestrować się w usłudze Realizacja przez Amazon (FBA), wybrać produkty i wysyłać zapasy do Amazon
tworzyć oferty błyskawiczne lub oferty 7-dniowe
tworzyć kupony Amazon
Jeśli jesteś właścicielem marki, możesz:
zarejestrować swoją markę w Amazon Brand Registry
tworzyć i dodawać Treści A+ do ofert produktów
Podczas korzystania z tych usług możesz zyskać ponad 200 000 zł w ramach programu motywacyjnego dla nowych sprzedawców.
Brand Registry
Chroń i buduj swoją markę
Amazon Brand Registry to program przeznaczony dla właścicieli marek mający pomóc w ochronie ich własności intelektualnej, zarządzaniu dokładnością ofert i rozwijaniu działalności bez dodatkowych kosztów.
Dodatkowo, marki zarejestrowane w Brand Registry uzyskują dostęp do ekskluzywnego zestawu narzędzi i programów, które pomagają zwiększyć widoczność marki oraz poprawić wyniki sprzedaży w Amazon.
Dodatkowo, marki zarejestrowane w Brand Registry uzyskują dostęp do ekskluzywnego zestawu narzędzi i programów, które pomagają zwiększyć widoczność marki oraz poprawić wyniki sprzedaży w Amazon.
10% zwrotu od pierwszych 190 000 zł ze sprzedaży markowych produktów, a następnie 5% zwrotu przez pierwszy rok, aż do osiągnięcia 3 840 000 zł ze sprzedaży kwalifikujących się, markowych produktów (do 200 000 zł wartości bonusu)
Treści A+
Zwiększ sprzedaż dzięki lepszym ofertom
Po zarejestrowaniu swojej marki w Amazon Brand Registry możesz wykorzystać Treści A+, aby zaprezentować swoje produkty i opowiedzieć swoją historię na stronach produktów w Amazon. Korzystaj z Treści A+, aby dodawać filmy, ulepszone obrazy i wykresy porównawcze produktów, które dostarczają klientom informacji oraz stanowią dla nich inspirację. Możesz także przeprowadzić testy A/B dla swoich treści, aby dowiedzieć się, które tytuły, obrazy i opisy produktów generują największą sprzedaż.
Podstawowe Treści A+ mogą zachęcać do ponownych zakupów i pomóc zwiększyć sprzedaż nawet o 8%.3
3Dane wewnętrzne Amazon
Automatyczne ustalanie cen
Dostosowuj ceny szybko i automatycznie
Nasze bezpłatne narzędzie automatycznego ustalania cen pomoże Ci w szybkim i zautomatyzowanym ustalaniu cen względem konkurencji w celu zwiększenia szansy na wyróżnienie oferty jako proponowanej opcji zakupu. Wybierz oferty, które chcesz zarejestrować, ustaw limity cen i pozwól, aby Amazon pomógł Ci utrzymać konkurencyjne ceny przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, podczas gdy Ty będziesz koncentrować się na innych aspektach swojej działalności.
Gdy oferta wyświetla się jako wyróżniona opcja zakupu, sprzedaż może zwiększyć się nawet o 50%.5
5Dane wewnętrzne Amazon, 2021 r
Realizacja przez Amazon (FBA)
Usługa realizacji w jakości Prime
Realizacja przez Amazon to nasz program magazynowania, wysyłki i obsługi klienta, który umożliwia korzystanie z niezrównanej wiedzy i doświadczenia Amazon w zakresie realizacji zamówień. Wystarczy, że wyślesz swoje produkty do naszych centrów logistycznych w Wielkiej Brytanii i Europie, a my zajmiemy się resztą — zobowiązujemy się do dostawy w ciągu jednego dnia i zapewnienia klientom doświadczenia Prime, począwszy od dostawy zamówienia, a skończywszy na pomocy posprzedażowej.
Po przejściu na opcję FBA nasi sprzedawcy odnotowują zwiększenie sprzedaży średnio o 35%6, co jest efektem szybszej dostawy.
6Wartość oparta na analizie przeprowadzonej w latach 2019 i 2020 (z wyłączeniem wpływu COVID-19). Stanowi ona ogólny punkt odniesienia i nie jest powiązana z żadnym konkretnym kodem ASIN ani kategorią produktu. Rzeczywiste wyniki mogą się różnić w zależności od wielu czynników. Amazon nie gwarantuje uzyskania określonego wyniku przez Twoją firmę w ramach uczestnictwa w programie FBA.
Reklama
Popraw odkrywalność swoich produktów i marki
Pomóż klientom znaleźć Twoją firmę, tworząc reklamy produktów sponsorowanych i marek sponsorowanych, które będą wyświetlane w wielu miejscach w sklepie Amazon. Z łatwością twórz kampanie i płać tylko za faktyczne kliknięcia Twoich reklam przez klientów. Możesz śledzić skuteczność swoich reklam za pomocą wskaźników takich jak wyświetlenia, kliknięcia i sprzedaż.
Chcesz promować produkty w inny sposób? Spróbuj utworzyć oferty błyskawiczne lub oferty 7-dniowe w sklepie Amazon lub rozważ wykorzystanie kuponów Amazon.
Chcesz promować produkty w inny sposób? Spróbuj utworzyć oferty błyskawiczne lub oferty 7-dniowe w sklepie Amazon lub rozważ wykorzystanie kuponów Amazon.
Produkty odnotowały średni wzrost liczby wyświetleń o 30% tygodniowo oraz wzrost liczby zamówionych produktów o 50% w ciągu pierwszego roku po uruchomieniu kampanii produktów sponsorowanych.7
7Dane wewnętrzne Amazon
Rozpocznij, uzyskując ponad 200 000 zł w ramach programu motywacyjnego
Gotowy do sprzedaży na Amazon? Jako nowy sprzedawca możesz skorzystać z szeregu zachęt w ramach programu motywacyjnego.
W Amazon inwestujemy w nowe marki. Zarejestruj swoją markę w Amazon Brand Registry, aby skorzystać z następujących możliwości:
10% zwrotu od pierwszych 190 000 zł ze sprzedaży markowych produktów, a następnie 5% zwrotu przez pierwszy rok, aż do osiągnięcia 3 840 000 zł ze sprzedaży kwalifikujących się, markowych produktów (do 200 000 zł wartości bonusu)
Ponad 200 000 zł w ramach programu motywacyjnego
Program sprzedaży Amazon
Twoje korzyści
Jak uzyskać
Często zadawane pytania
Czym jest Przewodnik dla nowych sprzedawców Amazon?
Przewodnik dla nowych sprzedawców to zestaw usług mających na celu pomoc początkującym sprzedawcom w rozwijaniu działalności w sklepach Amazon w całej Europie. Usługi te obejmują rozwój marki, logistykę, ustalanie cen oraz strategie promocyjne.
Przewodnik dla nowych sprzedawców obejmuje następujące usługi: Brand Registry, Treści A+, Realizacja przez Amazon, automatyczne ustalanie cen oraz reklamy.
Przewodnik dla nowych sprzedawców obejmuje następujące usługi: Brand Registry, Treści A+, Realizacja przez Amazon, automatyczne ustalanie cen oraz reklamy.
Czy Przewodnik dla nowych sprzedawców jest użyteczny również w przypadku obecnych sprzedawców Amazon?
Tak, Przewodnik dla nowych sprzedawców przynosi korzyści zarówno nowym, jak i istniejącym sprzedawcom Amazon.
Obecni sprzedawcy mają możliwość zarejestrowania profesjonalnego konta sprzedawcy i uzyskania dostępu do szeregu usług mających na celu zwiększenie ich widoczności oraz ochronę marki.
Obecni sprzedawcy mają możliwość zarejestrowania profesjonalnego konta sprzedawcy i uzyskania dostępu do szeregu usług mających na celu zwiększenie ich widoczności oraz ochronę marki.
W jaki sposób Amazon promuje nowych sprzedawców?
Amazon promuje nowych sprzedawców, oferując różne usługi, które mogą pomóc zwiększyć sprzedaż, zoptymalizować oferty, zwiększyć poziom zaangażowania, znaleźć rozwiązania w zakresie realizacji zamówień, zautomatyzować procesy i nie tylko.
Sprzedawcy, którzy skorzystają z usług dostępnych w ramach Przewodnika dla nowych sprzedawców, mogą uzyskać ponad 200 000 zł w ramach programu motywacyjnego dla nowych sprzedawców.
Sprzedawcy, którzy skorzystają z usług dostępnych w ramach Przewodnika dla nowych sprzedawców, mogą uzyskać ponad 200 000 zł w ramach programu motywacyjnego dla nowych sprzedawców.
Czy Przewodnik dla nowych sprzedawców i przewodnik Idealny start różnią się od siebie?
Przewodnik Idealny start to wcześniejsza wersja Przewodnika dla nowych sprzedawców, zapewniająca wartościowe usługi i korzyści dla nowych sprzedawców, z których mogą oni skorzystać na etapie rozpoczynania działalności e-commerce w Amazon.
Jakie zachęty oferuje Amazon, aby pomóc Państwu skorzystać z usług dostępnych w ramach Przewodnika dla nowych sprzedawców?
Aby pomóc nowym sprzedawcom w rozpoczęciu i rozwoju działalności w serwisie Amazon, oferujemy ponad 200 000 zł w ramach potencjalnych korzyści, w tym do 10% zwrotu ze sprzedaży produktów markowych. Szczegółową listę zachęt dla nowych sprzedawców można znaleźć tutaj.
Kto kwalifikuje się do programu zachęt dla nowych sprzedawców Amazon?
Zachęty dla nowych sprzedawców są podzielone na korzyści związane z Brand Registry oraz korzyści związane z reklamą, które są dostępne wyłącznie dla profesjonalnych sprzedawców i są określane na podstawie daty wystawienia pierwszego możliwego do zakupu kodu ASIN. Amazon zastrzega sobie prawo do oceny kwalifikowalności korzyści, a korzyści podlegają obowiązującym warunkom.
Każdy program sprzedaży oferuje unikalne metody dostępu do tych korzyści:
- Korzyści dla właściciela: Nowi sprzedawcy, którzy ukończą rejestrację w Brand Registry w ciągu sześciu miesięcy od wystawienia pierwszej oferty i zostaną zidentyfikowani jako pierwszy właściciel marki w Amazon Brand Registry, kwalifikują się do uzyskania korzyści.
Każdy program sprzedaży oferuje unikalne metody dostępu do tych korzyści:
- Korzyści dla właściciela: Nowi sprzedawcy, którzy ukończą rejestrację w Brand Registry w ciągu sześciu miesięcy od wystawienia pierwszej oferty i zostaną zidentyfikowani jako pierwszy właściciel marki w Amazon Brand Registry, kwalifikują się do uzyskania korzyści.
Jak mogę ubiegać się o zachęty jako nowy sprzedawca w Amazon?
Korzyści te będą wyrażone w postaci środków, które można sprawdzić na pulpitach nawigacyjnych dotyczących programu motywacyjnego dla nowych sprzedawców. Terminy wypłaty świadczeń różnią się w zależności od programu. Szczegółowe informacje dla każdego z nich można znaleźć tutaj.
Czy przystąpienie do usług w ramach Przewodnika dla nowych sprzedawców firmy Amazon wiąże się z jakimiś kosztami?
Nie, przystąpienie do usług w ramach Przewodnika dla nowych sprzedawców nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami poza opłatą za założenie konta profesjonalnego sprzedawcy.
Jak wygląda proces rejestracji do usług dostępnych w ramach Przewodnika dla nowych sprzedawców firmy Amazon?
Aby zarejestrować się do korzystania z usług dostępnych w ramach Przewodnika dla nowych sprzedawców firmy Amazon, należy rozpocząć od założenia konta profesjonalnego sprzedawcy. Zapewnia to dostęp do takich funkcji, jak ustalanie dynamicznych cen za pomocą funkcji automatycznego ustalania cen, rejestrowanie produktów do usługi Realizacja przez Amazon (FBA), tworzenie reklam przy użyciu programu produktów sponsorowanych oraz możliwość tworzenia 7-dniowych ofert i kuponów.
Dodatkowo możesz chronić swoją markę, rejestrując się w Amazon Brand Registry, który zapewnia korzyści, takie jak Treści A+, i możliwość tworzenia reklam sponsorowanych.
Dodatkowo możesz chronić swoją markę, rejestrując się w Amazon Brand Registry, który zapewnia korzyści, takie jak Treści A+, i możliwość tworzenia reklam sponsorowanych.
W jaki sposób usługi dostępne w ramach Przewodnika dla nowych sprzedawców firmy Amazon mogą pomóc w zwiększeniu sprzedaży?
Usługi dostępne w Przewodniku dla nowych sprzedawców firmy Amazon odgrywają istotną rolę w zwiększaniu sprzedaży na różne sposoby. Na przykład, Treści A+ mogą zachęcić klientów do ponownych zakupów. Ponadto marki korzystające z programu mogą wzbudzać emocje i otrzymywać wysokiej jakości recenzje klientów, co pomaga budować zaufanie wśród potencjalnych nabywców.
Co więcej, usługi takie jak Realizacja przez Amazon (FBA) pomagają naszym sprzedawcom przyspieszyć realizację zamówień oraz szybko dostarczać produkty do klientów. Program produktów sponsorowanych może również zwiększyć widoczność produktu i zapewnić dostęp do przydatnych wskaźników wydajności. Dodatkowo, funkcja automatycznego ustalania cen umożliwia sprzedawcom szybkie dostosowywanie cen w odpowiedzi na działania konkurencji, zwiększając ich szanse na uzyskanie statusu wyróżnionej opcji zakupu.
Co więcej, usługi takie jak Realizacja przez Amazon (FBA) pomagają naszym sprzedawcom przyspieszyć realizację zamówień oraz szybko dostarczać produkty do klientów. Program produktów sponsorowanych może również zwiększyć widoczność produktu i zapewnić dostęp do przydatnych wskaźników wydajności. Dodatkowo, funkcja automatycznego ustalania cen umożliwia sprzedawcom szybkie dostosowywanie cen w odpowiedzi na działania konkurencji, zwiększając ich szanse na uzyskanie statusu wyróżnionej opcji zakupu.
Zacznij sprzedawać już dziś
Docieraj do dziesiątek milionów kupujących w całej Europie, niezależnie od tego, czy sprzedajesz jeden produkt, czy miliony.
165 91 zł (bez VAT) miesięcznie + opłaty za sprzedaż

© 2025 Amazon.com, Inc. lub podmioty stowarzyszone
W tej witrynie wykorzystujemy pliki cookie i podobne technologie (zwane dalej łącznie „plikami cookie”) w celu świadczenia i ulepszania usług oraz wyświetlania reklam. Szczegółowe informacje dotyczące sposobów wykorzystywania plików cookie przez firmę Amazon dostępne są w Informacji firmy Amazon o plikach cookie.