Pionierzy popkulturowych nadruków znajdują swojego bohatera ochrony marki
„Jeśli chcesz najlepszej ochrony dla swojej marki na Amazon, wybierz Project Zero”.
Jamal Aoun
dyrektor ds. rynku
Podążając za fanami
Już od 2007 roku Popfunk zaspokaja popkulturowe pasje klientów na całym świecie dzięki swojej ofercie produktów na zamówienie w gwiazdorskiej obsadzie. Posiadając ponad 1000 licencji, Popfunk zdobi przedmioty, takie jak koszulki i bluzy, oszałamiającym wachlarzem obrazów, logo i innych grafik uwielbianych przez fanów.
Uzyskane przez firmę licencje obejmują najsłynniejsze marki popkultury i sportu: od „Przyjaciół” i Harry'ego Pottera po Pink Floyd, Park Jurajski i Ulicę Sezamkową.
Początkowo firma sprzedawała swoje produkty jedynie fizycznym sklepom, jednak z czasem podjęła decyzję o otwarciu innych kanałów sprzedaży, przyjmując motto „podążaj za fanami”. To oznaczało szukanie nowych, zyskujących popularność marek, jak i sprawdzonych klasyków, i dostarczanie ich bezpośrednio do konsumentów.
Dokładnie tak się stało: firma wykorzystała niesamowity zasięg i technologie Amazon, aby poprzez oferowanie oryginalnych, wysokiej jakości produktów łączyć klientów z ich ukochanymi światami, postaciami i historiami.
Uzyskane przez firmę licencje obejmują najsłynniejsze marki popkultury i sportu: od „Przyjaciół” i Harry'ego Pottera po Pink Floyd, Park Jurajski i Ulicę Sezamkową.
Początkowo firma sprzedawała swoje produkty jedynie fizycznym sklepom, jednak z czasem podjęła decyzję o otwarciu innych kanałów sprzedaży, przyjmując motto „podążaj za fanami”. To oznaczało szukanie nowych, zyskujących popularność marek, jak i sprawdzonych klasyków, i dostarczanie ich bezpośrednio do konsumentów.
Dokładnie tak się stało: firma wykorzystała niesamowity zasięg i technologie Amazon, aby poprzez oferowanie oryginalnych, wysokiej jakości produktów łączyć klientów z ich ukochanymi światami, postaciami i historiami.
Licencje ogromnych marek to ogromna odpowiedzialność
Tam, gdzie są bohaterowie, zawsze muszą być też złoczyńcy. Popfunk posiada licencje na jedne z największych marek świata telewizji, filmu, komiksów, muzyki, sportu, wyższych uczelni i nie tylko. Sprawia to, że produkty Popfunk są podatne na podrabianie: zarówno własne zastrzeżone znaki towarowe firmy, jak i te należące do jej partnerów licencyjnych.
Ochrona własności intelektualnej była dla firmy priorytetem. Marka obawiała się, że podróbki będą źródłem złych opinii o produktach, potencjalnie zniechęcą klientów lub wpłyną na zarobki firmy.
Na szczęście dla właścicieli marek istniało rozwiązanie, które pomogło Popfunk zacząć się bronić.
Ochrona własności intelektualnej była dla firmy priorytetem. Marka obawiała się, że podróbki będą źródłem złych opinii o produktach, potencjalnie zniechęcą klientów lub wpłyną na zarobki firmy.
Na szczęście dla właścicieli marek istniało rozwiązanie, które pomogło Popfunk zacząć się bronić.
Rozwiązywanie problemów w mgnieniu oka
Ochrona marki przed podróbkami jest priorytetem dla Popfunk od pierwszego dnia istnienia firmy. Kiedy marka zaczęła sprzedawać na Amazon, korzystała z narzędzia „Zgłoś naruszenie”. Gdy firma zakwalifikowała się do Project Zero, zaczęła zgłaszać naruszenia za pośrednictwem narzędzia do samodzielnego usuwania podrobionych produktów.
„Project Zero ułatwił nam życie, dając nam możliwość własnoręcznego usuwania ofert produktów naruszających nasze prawa. W ciągu kilku minut od zgłoszenia nieuczciwego sprzedawcy przychodzi powiadomienie o pomyślnym usunięciu oferty”.
Jamal Aoun
dyrektor ds. rynku
Zgłaszanie podróbek
Pierwszym krokiem firmy Popfunk było zarejestrowanie się w Amazon Brand Registry i używanie narzędzia „Zgłoś naruszenie” do wyszukiwania ofert potencjalnych podróbek. Chociaż zespół Amazon szybko badał i usuwał zgłaszane treści naruszające prawa, Popfunk nadal musiał czekać, aż Amazon zakończy śledztwo i wyda decyzję w sprawie zgłoszenia.
Lista zasłużonych
Project Zero okazał się prawdziwym przełomem dla działalności Popfunk: zagwarantowanie, aby do klientów trafiały oryginalne produkty, przekładało się na pozytywne wrażenia kupujących.
W ten sposób zespół Popfunk miał też więcej czasu, aby skupić się na rozwijaniu działalności, zamiast tylko ścigać oszustów.
A w przypadku firmy stawiającej na wzrost była jeszcze jedna ogromna korzyść: Popfunk mógł zdobywać kolejne licencje i poszerzać swoją ciągle rosnącą listę produktów.
W ten sposób zespół Popfunk miał też więcej czasu, aby skupić się na rozwijaniu działalności, zamiast tylko ścigać oszustów.
A w przypadku firmy stawiającej na wzrost była jeszcze jedna ogromna korzyść: Popfunk mógł zdobywać kolejne licencje i poszerzać swoją ciągle rosnącą listę produktów.
„Odpowiadam za kontakt z partnerami licencyjnymi. Posiadanie do dyspozycji doskonale reagującego narzędzia do radzenia sobie z naruszeniami praw jest niezwykle ważne i buduje zaufanie, dając nam tak ogromne możliwości reagowania. Project Zero daje ogromną przewagę”.
Jamal Aoun
dyrektor ds. rynku
Lokalizacja
Madison Heights, Michigan, Stany Zjednoczone
Branża
Odzież, moda
Premiera na Amazon
2016 r.
Narzędzia ochrony marki
Brand Registry
Project Zero
Project Zero
Dowiedz się więcej o Project Zero
© 2024 Amazon.com, Inc. lub podmioty stowarzyszone
W tej witrynie wykorzystujemy pliki cookie i podobne technologie (zwane dalej łącznie „plikami cookie”) w celu świadczenia i ulepszania usług oraz wyświetlania reklam. Szczegółowe informacje dotyczące sposobów wykorzystywania plików cookie przez firmę Amazon dostępne są w Informacji firmy Amazon o plikach cookie.